دنیای فناوری

دنیای فناوری

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

آخرین مطالب

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است


در سال‌های اخیر شماری از کمپانی‌ها اقدام به تولید لامپ‌هایی با عنوان هوشمند کرده‌اند که در این لامپ‌ها قابلیت‌های ارتباطی پررنگ‌تر است. حال دو تن از مهندسان سابق کمپانی‌ تسلا و آژانس فضایی ایالات متحده‌ اقدام به تولید لامپی LED کرده‌اند که به‌واقع یک لامپ هوشمند است. با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۲
Hamid Moghani


اگر از جمله‌ی افرادی هستید که زمان شنا در استخر بیشتر زیر آب بوده و از شنا کردن در عمق آب لذت می‌برید، پس بهتر است نگاهی به استخر هتل Terme Millepini‌ در ایتالیا داشته باشید که با عمق ۴۰ متری (معادل ساختمان ۱۲ طبقه) نام خود را به‌عنوان عمیق‌ترین استخر جهان ثبت کرده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۹
Hamid Moghani


پژوهشگران در دانشگاه میشیگان موفق به ساخت صفحات خورشیدی شفافی شدند که می‌توان آن‌ها را جایگزین شیشه‌های معمولی پنجره‌ها کرد. این صفحات خورشیدی بسیار شفاف نه تنها می‌توانند پنجره‌ها را به ابزارهای کاربردی جهت تولید انرژی از خورشید تبدیل کنند بلکه می‌توان از آن‌ها در تولید انرژی از طریق نمایشگرهای ابزارهای هوشمند امروزی همچون تلفن همراه یا تبلت‌ها و یا شیشه‌های خودرو‌ها بهره برد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۴
Hamid Moghani


اگر شما هم همچون بسیاری از کاربران آیفون از تمام شدن باتری خود ناراضی هستید و نمی‌خواهید ابعاد گوشی خود را برای استفاده از باتری بزرگ تر تغییر دهید یکی از راه حل‌های مناسب برای شما استفاده از قاب‌های شارژ همراه هستند اما این قاب‌ها ضمن زمخت کردن آیفون شما آن را سنگین می‌کنند. راه دیگر استفاده از دستگاه‌های شارژ باتری همراه است که البته به یاد داشتن شارژ کردن به موقع آن‌ها خود معضل دیگری است. راه حل این موضوع استفاده از کابل JUMP است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۲
Hamid Moghani


در اولین پایان هفته پس از معرفی iPhone 6 و  iPhone 6 Plus بار دیگر اپل توانست به رکورد فروش فوق‌العاده‌ی دست پیدا کند. ۱۰ میلیون فروش تنها در ۳ روز رکوردی رویایی برای هر تولید کننده‌ای خواهد بود.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۳
Hamid Moghani

پیچک